Monday, April 12, 2010

En nog een nieuw kindje...

Terwijl ik weg bent, regent het babietjes en komen ze allemaal terwijl ik op reis ben! Daar een vriendin van mij nu ook is bevallen van een mooie dochter Benthe!

Lia en Ernst, via deze weg wil ik jullie heel veel geluk wensen met jullie dochter Benthe. Ondanks de hectische en waarschijnlijk stressvolle start is ze nu lekker thuis en kunnen jullie, als nieuw gezinnetje, van elkaar gaan genieten. Zodra jullie lekker aan elkaar gewent zijn en gesetteld zijn als nieuw gezinnetje en ik weer in het land ben, kom ik zeker een keertje langs om jullie dochter te bewonderen en bij te praten. Daar maken we over een tijdje wel een keer een afspraak voor. Allereerst; geniet van elkaar en van het feit dat Benthe lekker thuis is. En we houden sowieso contact via mail (alhoewel ik over 2 weken ook alweer zo goed als naar Nederland vlieg).

Liefs, Femke

No comments: