Wednesday, February 10, 2010

Todd, my friend, and me!

Zo ik heb even tijd en aangezien ze hier ook WIFI hebben zal ik proberen vast wat foto's op deze site te zetten, zodat jullie zien hoe goed Todd en ik samen zijn!
Om te starten zijn wij maar met twee cursisten, waarvan de ander deze cursus al een keer heeft gevolgd. Ik ben dus echt de beginner, maar gelukkig zeggen ze dat ik niet slecht ben (ze zouden niet zeggen dat ik pas 4 dagen op een paard zit en zeggen dat ze eerder zouden denken dat ik al 6 maanden les had). De eerste drie dagen waren vooral oefenen op het veld hier. Eergister wa shet te warm in de middag en zijn
we naar een meer gegaan om te gaan zwemmen. Gister wilde we al weg, alleen was een paard absoluut niet in te laden en later bleek hij rugpijn te hebben dus toen besloten we maar hier te rijden. Vandaag was erg leuk, omdat we naar het bos zijn geweest en op het strand hebben gereden . Zowel stapvoets als in draf en gallop. Dat was erg leuk. Gistermiddag nog geoefend met lassoewerpen, wat niet eens zo moeilijk is als het lijkt. Gisteravond zijn we naar Ponyclub geweest. Gelukkig is Pony hier ook een paard, anders was het helemaal erg geweest. Maar goed ik ben braaf wezen kijken en heb me wel een beetje verveeld, maar verder was het wel grappig. Toch ga ik liever naar het theater haha. Tv kan ik wel genoeg kijken. Die wordt aangezet in de ochtend en gaat pas uit in de avond.
Morgen gaan we nog naar het bos in om te rijden en daarna ga ik terug naar Auckland.
Het eten is overigens erg goed, inclusief toetje elke avond (meestal cheesecake met ijs)...

Ja tuurlijk blijft het vervelend dat ik momenteel niet in aanmerking kom voor een visum voor Australie, maar veel kan iker niet aan doen. Dus maken we er hier maar het beste van en zie ik wel wanneer ik weer naar Nederland kom. Het zal sowieso niet voor eind april/ begin mei zijn, dus gelukkig is de winter dan weer voorbij.

No comments: