Saturday, February 6, 2010

Kiwi Cowboy!

Morgen is het zover. Dan ga ik mijn Kiwi Cowboy cursus doen. Vanmorgen heb ik al mijn tassen gepakt en een van mijn tassen hier in het hostel gestald. Over 2,5 maand, als ik terug ben in Auckland, verblijf ik weer in dit hostel en pik ik mijn tas op!
Om 8.30 moet ik morgen de bus hebben en ik denk dat het (zwaar bepakt en bezakt), zo'n half uurtje lopen is. Daarna door naar de farm, alwaar ik elke dag zal gaan paard rijden. Je krijgt voor de hele week je eigen paard om te verzorgen, dus hopelijk heb ik een beetje een lieve!
Ik zal van maandag t/m vrijdag op die boerderij verblijven en dan zal ik ook geen internet hebben vermoed ik. Dus de komende week zullen jullie weinig van mij horen. Vrijdagavond rond 18.00 ben ik weer terug in Auckland, alwaar ik ditmaal een goedekope kamer heb geboekt. Gezien ik heb besloten mijn laptop wel mee te nemen op reis, ben ik blij dat er lockers zijn! Ik zit dan wat meer in het centrum van Auckland voor de 3 nachten die ik daar dan nog verblijf. Op maandag 15 Februari vertrek ik met de Magic bus richting de Bay of Islands. Ik heb momenteel 2 nachten geboekt in Paihia, maar kan daar op zijn vriegst donderdagochtend pas vertrekken en wellicht verblijf ik daar wat langer. Dat zie ik wel als ik daar ben, hoe mooi het is en wat er allemaal te doen is.
Ik zal jullie volgende week laten weten hoe de Kiwi Cowboy cursus was! Tot dan!

No comments: