Monday, November 30, 2009

Dat wordt nog spannend...

Vorige week waren ze, voor mijn aanvraag voor een State Sponsorship voor West Australie, bij de aanvragen van begin juli. Dat wordt dus spannend, aangezien mijn aanvraag van 27 juli is en dus bijna aan de beurt. Daarnaast heb ik net gelezen dat ze, met de visumaanvragen bij DIAC, inmiddels beginnen aan de mensen in catagorie 5, mensen die niet op de CSL lijst staan, maar wel door een Staat gesponsord worden. Deze worden behandeld op voligorde van binnenkomst. Mocht het zo zijn dat ik een State Sponsorship krijg (de kans is echter kleiner dat ik hem niet krijg, maar dat even terzijde), is het dus een groot voordeel dat mijn aanvraag er al vanaf Juli 2008 ligt en kan de tijd van verhuizen naar Australie (wat momenteel staat op eind 2012/ 2013) aanzienlijk verkleint worden... Nu hoop ik dus des te harder op een State Sponsorship, want dat betekend dat ik na mijn jaartje Nieuw Zeeland toch (met een beetje geluk) zeker in Australie zou moeten kunnen zitten.
Helaas is de kans op een State Sponsorship niet zo groot, maar ik verwacht in December toch wel een uitkomst. Nu maar hard, heeeeeeeeel hard duimen dat deze uitslag eens positief is! Helaas is de teleurstelling dan wel weer des te groter, als blijkt dat het negatief uitpakt, maar laten we nou niet op de zaken vooruit lopen!

1 comment:

Chantal said...

Zal even wat positieve vibes voor je in mijn koffer stoppen!

Groetjes, Chantal