Saturday, November 28, 2009

Dag, dag lieve Mouse

Vandaag is het afscheid nemen eigenlijk al een beetje begonnen... Ik heb vandaag mijn lieve poes Mousje naar haar nieuwe baasje gebracht. Gelukkig leek ze snel te wennen. Nadat ze 10 minuten onder de bank heeft gezeten, is ze het huis eens gaan verkennen. Alles werd bekeken en besnuffeld en ze is met ons meegelopen naar boven. Dat kent ze bij mij natuurlijk niet. Gelukkig heeft Marian flink wat ramen en daar werd al goed gebruik van gemaakt. Nadat ze alles had bekeken is ze gaan eten, spelen en lag ze languit op het kleed. Het is dan wel vreemd om weg te gaan, maar ik heb er wel een goed gevoel over. Ze gaat gelukkig naar een bekende en ik ga haar in januari nog even verwennen met allemaal knuffels.
In huis is het wel stil... Nu woon ik echt alleen. Gelukkig weet ik waarom ik het doe. En ondanks deze momenten heb ik er echt geen spijt van. Nee laat Januari maar komen, kan me niet snel genoeg gaan! Voor Mouse is dit de juiste keuze...
Dag lief Mouseje, ik weet zeker dat je een heel goed nieuw huisje hebt gevonden, al zal ik je best wel missen hoor!

1 comment:

Rimko en Ingrid said...

Wat een mooi beesie Femke! Kan me voorstellen dat het pijn doet, maar wat fijn dat Mouse nu weer een goed tehuis heeft gevonden.Misschien kun je hem nog eens via skype zien ;o)