Monday, July 20, 2009

Geboekt

Ik wilde eigenlijk morgen mijn vlucht boeken, aangezien ik dan vrij was, maar nu mijn visum vast staat heb ik ook maar vast mijn vlucht geboekt. Je kan er maar beter op tijd bij zijn. Gelukkig was er nog plek genoeg op de vlucht en waren er nog genoeg keuze's qua stoelen.
Jaja dat internet van tegenwoordig is zo gek nog niet. Met het invullen van wat gegevens en het juiste bedrag betalen heb je binnen No Time en Working Holiday Visum voor Nieuw Zeeland en een vlucht geboekt, waarbij je ook nog eens kan kiezen op welke stoel je deze lange vlucht gaat maken...
Zoals al eerder aangegeven, maar wat nu dus zeker vast staat, vertrek ik op zondag 31 Januari uit dit koude landje op weg naar de andere kant van de wereld, waar op dat moment juist de temperaturen oplopen! In Kuala Lumpur heb ik voldoende tijd om een aantal uren (lees; ik heb bijna 15 uur overstap tijd) te gaan rusten in het Transit Hotel, om zo fris en fruitig in Auckland aan te komen!
De belangrijkste zaken zijn hiermee dus geregeld, wat betreft mijn verblijf aan de andere kant van de wereld; ik mag er een jaar blijven, mag zelfs werken en ik wordt er heen gevlogen. Het enige wat nu nog moet volgen is het opzeggen van alles wat ik me maar kan bedenken in Nederland. Voor mijn reis daarheen, hoef ik alleen nog maar een verzekering aan te vragen, maar aangezien ik daar de formulieren al voor in huis heb is dat niet meer het grootste probleem!
Ik ga dus... eindelijk... Misschien nog niet gelijk naar Australie, maar ik ben toch verrekte dichtbij als ik in Nieuw Zeeland zit. En wellicht volgt dan mijn visum ook erg snel. Ach vanaf Januari hebben ze nog een jaar (alhoewel het wel leuk zou zijn volgend jaar de feestdagen in Australie te vieren...)!

3 comments:

Anonymous said...

Ik vind het echt super gaaf voor je dat je nu toch echt gaat, ook al is het met een omweg!!!!
Enne....ik heb toch nog een maand of 6 om je in real life te plagen, en daar heerlijk op afstand!

Groetjes Astrid

Anonymous said...

Het wordt nu toch wel lekker aftellen, al kan het voor jou niet snel genoeg gaan. Als nu ook het visum voor Australie af zou komen, zou het voor jou helemaal super zijn

Groetjes mama

Anonymous said...

Hoi Femke, lekker dat je ticket geboekt is!Wel relaxt dat je 15 uur tussenstop hebt, want dan kun je echt even bijtanken.Beetje slapen, zwemmen en nog tijd over om te shoppen ofzo.Ben benieuwd met welke maatschappij je vliegt, want zo willen wij het vlg jaar ook doen.Maar dat lees ik wel op Xpdite.

Groetjes Ingrid ( skippie )