Monday, January 25, 2010

Afscheid, deel 2

De rest van de week stond, na mijn afscheid op toneel en mijn afscheidsfeestje voor collega's, ook in het teken van afscheid. Zo heb ik afgelopen woensdag mijn laatste dienst gewerkt. Dat was erg gezellig. Ik heb voor de jongeren (en collega's die op dat moment werkte) een heerlijke (al zeg ik het zelf) Australische lunch bereid. Na het werk ging ik gelijk door naar Bianca, een vriendin van mij, waarmee ik voor de allerlaatste keer naar een musical zou gaan (althans voor nu, in de vakanties zullen we de schade vast wel inhalen, nietwaar Bianca?). Natuurlijk gingen we naar Love me Tender in het nieuwe Luxor theater in Rotterdam. Eerst hebben we een hapje gegeten en daarna zijn we richting het theater gegaan. De show was weer als vanouds, erg hilarisch! Bianca had ervoor gezorgd dat ik mijn Tim Tams nog aan Rene kon geven die ik had meegenomen (en een pak voor Birgitte afgegeven via Rene) en na een praatje en een laatste knuffel was deze dag toch ook weer omgevlogen (bedankt Bianca, zoals gezegd doen we het nog wel eens over).
De volgende dag toch nog een keer met mijn moeder naar Love me Tender geweest (sjah je moet iets) en ook mijn moeder heeft er erg van genoten, net zoals ik (maar dat spreekt dan weer voor zichzelf).
Afgelopen weekend was het dan zover; mijn afscheidsfeestje zou plaats vinden. De meeste mensen die ik had uitgenodigd zouden ook komen en zo was het erg gezellig. In totaal zijn ongeveer 30 mensen langs gekomen en het was erg gezellig de mensen allemaal nog een keertje te zien en te spreken. Vanaf 11.30 totaan 22.00 zijn er continue mensen geweest.
Het was een erg goed afscheid en ik vind het leuk dat zoveel mensen de moeite hebben genomen om richting Doetinchem te komen! Ik heb me in ieder geval prima vermaakt en zal zeker met veel plezier aan alles terug denken...

Voor mij is het nog maar 6 dagen voor vertrek. Ik ben al aan het kijken/ regelen wat ik allemaal wil gaan doen, waar ik eventueel kan gaan wonen het komende jaar etc. Tot nu toe is alleen een toneelcursus geregeld en daar begin in 1maandag 15 februari al mee. Verder wil ik, als ik tijd heb, op zaterdagochtend een broadway dansworkshop gaan doen. Dat is goed voor mijn conditie, maar lijkt me ook erg leuk, alleen ben ik echt slecht in dansen, dus dat wordt nog wat! Jullie horen het nog wel, hoe het allemaal loopt!


1 comment:

Rimko en Ingrid said...

Hai Femke,
Ik wilde je even een hart onder de riem steken, voor je aankomende vertrek morgen. Keep it cool! Laat het maar allemaal over je heen komen meid. Het afscheid zal zwaar zijn, maar het is iets waar je even door heen moet.Straks ga je veel mooie dingen beleven!
En bedenk, dat wat er ook gebeurd,je vrienden en familie neem je in je hart mee en Nederland blijft heus wel "open" voor je.
Succes en goede reis!