Monday, December 14, 2009

kerstcadeautje of niet?

Vandaag kreeg ik van de overheid van West Australie te horen dat ik op de stapel lig om binnen 2 weken antwoord te krijgen of ik een State Sponsorship krijg of niet. Wordt het een kerstcadeautje, of zal ik opnieuw teleurgesteld worden? Het laatste is het meest waarschijnlijk, toch hoop ik stiekem eens op goed nieuws. Hoe dan ook, op dat moment is het in ieder geval duidelijk en is de onzekerheid van het wachten over. Dat is in ieder geval wel fijn natuurlijk!!! Ik ben erg benieuwd. Ondanks dat de kans dat ik een State Sponsorship krijg, niet zo groot is, heb ik er de laatste tijd wel weer alle hoop op gezet! We gaan het nu binnenkort zien.

1 comment:

Rimko en Ingrid said...

Hoop doet leven Femke!En, oh ik hoop het zo voor je.....
Ik duim nog ff heel hard met je mee hoor.

Groetjes Ingrid