Saturday, August 22, 2009

Vakantie!!!!

Gister heb ik mijn baas gemaild, met het feit dat ik per 1 Februari op ga zeggen. Nou zal je denken dat mailen niet de beste optie is en dat is het ook niet. Natuurlijk had ik het liever gewoon verteld. Maar nou spelen er een aantal situaties op de Jutters, waardoor sommige mensen het idee hebben wellicht niet te kunnen blijven als sociotherapeut en daardoor eraan denken om weg te gaan. Mijn baas is de afgelopen weken op vakantie geweest en weet hier niks vanaf. Nu komt hij volgende week terug en dan heb ik vakantie (jaja het is eindelijk zover, na 5 drukke diensten heb ik eindelijk een weekje vrij). In die week gaat een collega met hem praten over haar toekomst en ik vond het wel zo netjes als mijn baas dan in ieder geval weet dat er per Februari nog een vacature plaats vrij komt. En zo komt het dat ik gister heb gemaild en hij hiervan dus op de hoogte is. Aangezien ik gister, door de drukte van de dienst, vergeten ben de mail die ik heb gestuurd te deleten, staat deze nog onder verzonden mails, waardoor het dus ook nog eens zo zou kunnen zijn dat mijn collega's deze ook lezen. Dat was echter niet helemaal de bedoeling... Nou ja vanfaf na mijn vakantie hoeft het dus niet zo'n groot geheim meer te zijn en als iemand dan iets vraagt geef ik het gewoon eerlijk aan.
Nu heb ik dus lekker een weekje vakantie, waarin ik eindelijk eens niet zoveel heb gepland. Met mooi weer ga ik een beetje op het strand hangen, ik heb vandaag een uitje met mijn neven en nichten en ik ga met mijn moeder een dagje naar Leiden, dan kan ik gelijk mijn verzekering afsluiten voor de eerste drie maanden van mijn reis en weer even een lading lekkers bij Tuckerbox halen. Daarnaast ga ik de vrije uurtjes die ik heb besteden aan het opzeggen van alle abonnementen, verzekeringen etc. Toch nog een hoop te doen, maar na deze week is dan dus echt alles geregeld voor vertrek en hoef ik alleen mijn huisje ter zijner tijd nog leeg te ruimen.
Ik verwacht over 2 maanden het antwoord op mijn Off list State Sponsorship voor Western Australie. Ik verwacht deze niet te krijgen, maar hoop het natuurlijk weer wel. Zouden ze nou mijn hoop voor een keertje positief belonen????

1 comment:

Anonymous said...

Hee Femke,

Ik werk zondag ochtend en kan eventueel wel jou berichtje deleten als je wilt.....
Verder een hoop regelzaken, maar neem inderdaad ook de tijd voor jezelf.
En dan verwacht ik je fris en fruitig als je weer terug komt van je vakantie ;-)

Groetjes Astrid